Displaying selected surveys.
Survey's main page | Display all verified surveys.
Selection subset: 175.
Ilość ankiet w tym zbiorze: 1.
Accepted and processed
#175 - Survey sent on 18.01.2011, 17:09:40
Pracownik SGH, pracuje w administracji w M (przedtem F). Związany jest z SGH już 9 lat, w tym 18 semestrów jako student. Mieszka w Warszawie.
- Brakuje:
- miejsc parkingowych przy budynku G, C, M
własnego pokoju w mojej katedrze
- Należy:
- parkingi z centrum kampusu schować pod ziemię
stworzyć parkingi rowerowe (oraz przebieralnie z prysznicami)
stworzyć w centrum kampusu fajny ogród z małą sceną na występy i koncerty
- Cenię:
- kawiarnię w budynku C (ładnie, wygodnie, dobre jedzenie, ale mogloby byc taniej)
Uwagi:
co oznacza "unikalny na skalę europejską kampus uczelni"? Czy jego unikalność polega na braku funkcjonalności?
Jajko ma fatalny wystrój
- Przeszkadza:
- niedogodna lokalizacja M, gdyż jest on za bardzo oddalony od pozostalych budynkow
zła komunikacja między budynkami!!!
brak oznaczenia sal i planu budynku przy wejściu (istotne, np. dla słuchaczy studiów podyplomowych)
zły stan techniczny budynku G i A
słabe wyposażenie sal G, A, (nagłośnienie, nagrywanie pokazów, projektory, rzutniki, niewygodne krzesła, ławki, brak klimatyzacji, po prostu brzydkie sale)
pokoje w mojej siedzibie są niefunkcjonalne, gdyż są za małe, ponadto za dużo jest katedr na jednym piętrze co powoduje ciągły hałas
zły stan techniczny M - brak windy, parkingu!!!
- Uwagi:
- Mam wątpliwości, czy budynek M spełni swoją nową funkcję. Katedry są małe, zagęszczone, zbyt daleko oddalone od innych komórek organizacyjnych uczelni. Utrudnia to pracę naukową jak i administracyjną. W budynku brakuje windy i parkingu (co jest szczególnie istotne np. przy przenoszeniu materiałów wykładowych). Powinien on także zostać jakoś skomunikowany z pozostałymi budynkami (np. bezpłatny elektryczny autobus).
Nie rozumiem, dlaczego powstała w budynku M nowa sala konferencyjna nie jest dostępna dla wszystkich kolegiów.
Generalnie na uczelni brakuje sal na prowadzanie studiów podyplomowych. Dużo łatwiej jest wynająć salę poza uczelnią, niż czekać na "łaskawy" przydział dokonywany w ostatniej chwili.
Niezmiernie potrzebny i oszczędzający czas, papier i energię jest elektroniczny przepływ dokumentów!!!