Displaying selected surveys.
Survey's main page | Display all verified surveys.
Selection subset: 278.
Ilość ankiet w tym zbiorze: 1.
Accepted and processed
#278 - Survey sent on 18.01.2011, 21:54:43
Student SGH, studia licencjackie, studiuje już 5 semestrów na SGH. Mieszka w Warszawie.
- Brakuje:
- jakichkolwiek miejsc siedzących dla czekających na zajęcia w budynku G (nawet w budynku A są drewniane ławki)
swobodnego dostępu do WiFi i gniazdek w budynku G i A
strefy wypoczynku i automatu sprzedającego na antresoli w budynku G (przy Samorządzie Studentów)
wydzielonego miejsca dla palących na trawniku, pomiędzy drzewami przed budynkiem G, gdzie znajdowałyby się ławki oraz duża ilość popielniczek, która znacząco poprawiłaby wygląd terenu bezpośrednio przed obiektem
- Należy:
- parkingi z centrum kampusu schować pod ziemię
przeprowadzić kapitalny remont F lub budowa nowego obiektu np. w ogrodzie rektorskim lub symetrycznie po drugiej stronie budynku A (patrząc od Rakowieckiej)
stworzyć w centrum kampusu fajny ogród (z miejscem na rozstawienie małej sceny na występy i koncerty)
usunąć basen, który nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia, a na jego miejscu zaplanować coś bardziej pożytecznego, chociażby laboratoria komputerowe. w razie wątpliwości co do zaliczania WF, można zastosować system przyjęty na innych uczelniach, czyli pozwolić na zaliczanie tego przedmiotu w zewnętrznych firmach.
- Cenię:
- Aulę Spadochronową jako miejsce spotkań i targów
Budynek C za ogólną funkcjonalność
Budynek G za ogromny, jeszcze w zasadzie niewykorzystany potencjał
- Przeszkadza:
- generalnie słabe wyposażenie sal w budynkach G i A (krzesła, ławki, nagłośnienie, projektory, rzutniki)
fasada budynku głównego, który powinien być wizytówką naszej Uczelni, a często jest obiektem drwin.
często zupełnie nielogiczne i niespójne "dekoracje" i elementy "wyposażenia" korytarzy w budynku G (ławki typu "piknik w tatrach" w podziemiach niedaleko siłowni, pulpity z drewnianymi ściankami i podporami w stylu "ociosany pal" na antresoli, bliżej nieokreślone czerwone kolumny na niebieskim tle przy wejsciu na basen i saune oraz zupełnie niezrozumiałe dla mnie tympanony)
- Uwagi:
- Moim zdaniem, przed ewentualną budową nowego obiektu na miejsce budynku F (czy też równolegle z jego rozbiórką) należałoby wykonać niezbędne remonty w salach dydaktycznych i na korytarzach w pozostałych budynkach, na wzór tych w budynku G, gdzie odbywają się lektoraty (ok. 465).
Oprócz tego, uważam, że korzystne byłoby ustalenie spójnej wizji rozmieszczenia jednostek administracyjnych w budynkach (głównie w G, gdzie rokrocznie zmieniane są miejsca, w których znajdują się odpowiednie komórki - od kiedy zacząłem studia DZN lub jego odpowiednik jest już w 3 miejscu, co powoduje dodatkowe koszta związane z kolejnymi remontami, przeróbkami i wyposażeniami - przykład okienka kasowe przy dziekanacie studium magisterskiego).
Uważam, że optymalizacja użycia powierzchni w posiadanych przez SGH budynkach (ew. wynajem powierzchni biurowej np. od SGGW w budynku przy Rakowieckiej) pozwoliłaby z powodzeniem i relatywnie niskim kosztem rozlokować katedry i komórki administracyjne w taki sposób, żeby Szkoła mogła sprawnie funkcjonować, a na przestrzeni kilku najbliższych lat nawet przywrócić DS Hermes do jego wcześniejszej funkcji, bez stawiania nowego obiektu.
Jednocześnie, wydaje mi się, że poprawa wyglądu i funkcjonalności budynku G zmierza powoli w dobrą stronę i powinna być kontynuowana.
Z poważaniem.
Wojciech Ziółkowski
Przewodniczący Komisji ds. Kultury
Samorząd Studentów SGH
wojciech.ziolkowski@esgieha.pl