Decyduj o rozwoju SGH

Displaying selected surveys.

Survey's main page | Display all verified surveys.

Selection subset: 278.

Ilość ankiet w tym zbiorze: 1.

Accepted and processed

#278 - Survey sent on 18.01.2011, 21:54:43

Student SGH, studia licencjackie, studiuje już 5 semestrów na SGH. Mieszka w Warszawie.

Brakuje:
jakichkolwiek miejsc siedzących dla czekających na zajęcia w budynku G (nawet w budynku A są drewniane ławki)
swobodnego dostępu do WiFi i gniazdek w budynku G i A
strefy wypoczynku i automatu sprzedającego na antresoli w budynku G (przy Samorządzie Studentów)

wydzielonego miejsca dla palących na trawniku, pomiędzy drzewami przed budynkiem G, gdzie znajdowałyby się ławki oraz duża ilość popielniczek, która znacząco poprawiłaby wygląd terenu bezpośrednio przed obiektem

Należy:
parkingi z centrum kampusu schować pod ziemię
przeprowadzić kapitalny remont F lub budowa nowego obiektu np. w ogrodzie rektorskim lub symetrycznie po drugiej stronie budynku A (patrząc od Rakowieckiej)
stworzyć w centrum kampusu fajny ogród (z miejscem na rozstawienie małej sceny na występy i koncerty)

usunąć basen, który nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia, a na jego miejscu zaplanować coś bardziej pożytecznego, chociażby laboratoria komputerowe. w razie wątpliwości co do zaliczania WF, można zastosować system przyjęty na innych uczelniach, czyli pozwolić na zaliczanie tego przedmiotu w zewnętrznych firmach.

Cenię:
Aulę Spadochronową jako miejsce spotkań i targów
Budynek C za ogólną funkcjonalność
Budynek G za ogromny, jeszcze w zasadzie niewykorzystany potencjał

Przeszkadza:
generalnie słabe wyposażenie sal w budynkach G i A (krzesła, ławki, nagłośnienie, projektory, rzutniki)

fasada budynku głównego, który powinien być wizytówką naszej Uczelni, a często jest obiektem drwin.

często zupełnie nielogiczne i niespójne "dekoracje" i elementy "wyposażenia" korytarzy w budynku G (ławki typu "piknik w tatrach" w podziemiach niedaleko siłowni, pulpity z drewnianymi ściankami i podporami w stylu "ociosany pal" na antresoli, bliżej nieokreślone czerwone kolumny na niebieskim tle przy wejsciu na basen i saune oraz zupełnie niezrozumiałe dla mnie tympanony)

Uwagi:
Moim zdaniem, przed ewentualną budową nowego obiektu na miejsce budynku F (czy też równolegle z jego rozbiórką) należałoby wykonać niezbędne remonty w salach dydaktycznych i na korytarzach w pozostałych budynkach, na wzór tych w budynku G, gdzie odbywają się lektoraty (ok. 465).
Oprócz tego, uważam, że korzystne byłoby ustalenie spójnej wizji rozmieszczenia jednostek administracyjnych w budynkach (głównie w G, gdzie rokrocznie zmieniane są miejsca, w których znajdują się odpowiednie komórki - od kiedy zacząłem studia DZN lub jego odpowiednik jest już w 3 miejscu, co powoduje dodatkowe koszta związane z kolejnymi remontami, przeróbkami i wyposażeniami - przykład okienka kasowe przy dziekanacie studium magisterskiego).

Uważam, że optymalizacja użycia powierzchni w posiadanych przez SGH budynkach (ew. wynajem powierzchni biurowej np. od SGGW w budynku przy Rakowieckiej) pozwoliłaby z powodzeniem i relatywnie niskim kosztem rozlokować katedry i komórki administracyjne w taki sposób, żeby Szkoła mogła sprawnie funkcjonować, a na przestrzeni kilku najbliższych lat nawet przywrócić DS Hermes do jego wcześniejszej funkcji, bez stawiania nowego obiektu.
Jednocześnie, wydaje mi się, że poprawa wyglądu i funkcjonalności budynku G zmierza powoli w dobrą stronę i powinna być kontynuowana.


Z poważaniem.
Wojciech Ziółkowski
Przewodniczący Komisji ds. Kultury
Samorząd Studentów SGH
wojciech.ziolkowski@esgieha.pl