Decyduj o rozwoju SGH

Displaying selected surveys.

Survey's main page | Display all verified surveys.

Selection subset: 430.

Ilość ankiet w tym zbiorze: 1.

Accepted and processed

#430 - Survey sent on 19.01.2011, 12:59:35

Student SGH, studia magisterskie, studiuje już 9 semestrów na SGH. Mieszka w Warszawie.

Brakuje:
Większej liczby swobodnie dostępnych stanowisk komputerowych
Swobodnego dostępu do WiFi i gniazdek w budynku G i A
W budynku G nie ma praktycznie miejsca gdzie możnaby usiąść jak człowiek i poczytać notatki lub gazetę. Studenci jak zwierzęta siedzą na ziemi, co w mojej ocenie jest skandaliczne i dość żadko spotykane na innych uczelniach gdzie oprócz miejsc siedzących dostępne sa miejsca do pisania.
Cichego miejsca do wypoczynku i nauki poza biblioteką

Należy:
Parkingi z centrum kampusu schować pod ziemię
Stworzyć parkingi rowerowe (oraz przebieralnie z prysznicami)
Stworzyć w centrum kampusu fajny ogród z małą sceną na występy i koncerty
Zbudować zadaszone przejście między bud. G-F-B (tak jak teraz G-A)
Przeprowadzić kapitalny remont zasadniczo całego budynku głównego.
Ułatwić korzystanie z budynku osobom niepełnosprawnym - projekt Innowacyjna SGH powinien dotyczyć chyba wykorzystania na uczelni nowoczesnych technologii a nie zapewnienia dostępu do budynku osobom niepełnosprawnym, co powinno być standardem od kilkunastu lat.

Cenię:
Przestrzenną i jasną czytelnię Biblioteki.
Aulę Spadochronową jako miejsce spotkań i targów.

Przeszkadza:
Zła komunikacja między budynkami, gdyż standardowa przerwa trwająca 10 minut to w okresie zimowym zbyt krótki okres czasu by odebrać kurtkę z szatni w budynku G i dotrzeć punktualnie na zajęcia w budynku C.
Lokalizacja katedr w budynku M jest fatalną decyzją zarówno z punktu widzenia studentów jak i wykładowców. Wszystkie katedry powinny być zlokalizowane na terenie kampusu. Brak jakiejkolwiek bezpośredniej komunikacji pomiędzy budynkami G i M. Dlaczego uczelnia nie podejmie próby zakupu dawnego budynku SGGW zlokalizowanego po drugiej stronie al. Niepodległości, który obecnie jest własnością albo jest wynajmowany przez Pocztę Polską.
Słabe wyposażenie sal ćwiczeniowych w bud. G oraz A (nagłośnienie, nagrywanie pokazów, projektory, rzutniki).
Kiepskie oświetlenie w salach wykładowych w budynku C. W przypadku włączenia rzutnika często zdarza się, że są znaczne trudności z odczytaniem wyświetlanej treści. Dziwi mnie to zwłaszcza w kontekscie tego, że budynek miał być z założenia dość nowoczesny.
Brak oznaczenia sal i planu budynku przy wejściu - brak oznaczeń na uczelni w 21 wieku jest po prostu żenujący. Studenci na pierwszym semestrze są w stanie trafić na zajęcia jedynie dzięki pomocy starszych studentów.
Budynek S przy Batorego, gdyż jest zupełnie niepotrzebny uczelni. Grunt pod tym bydunkiem powinien zostać sprzedany a za uzyskane w ten sposób pieniądze należy wyremontować sale ćwiczeniowe w budynku G.

Uwagi: