Displaying selected surveys.
Survey's main page | Display all verified surveys.
Selection subset: 629.
Ilość ankiet w tym zbiorze: 1.
Accepted and processed
#629 - Survey sent on 19.01.2011, 18:48:54
Student SGH, studia magisterskie, studiuje już 8 semestrów na SGH. Mieszka poza Warszawą.
- Brakuje:
- miejsc parkingowych przy budynku G
cichego miejsca do wypoczynku i nauki poza biblioteką
- Należy:
- parkingi z centrum kampusu schować pod ziemię
stworzyć w centrum kampusu fajny ogród z małą sceną na występy i koncerty
- Cenię:
- przestrzenną i jasną czytelnię Biblioteki. Lubię to miejsce.
Aulę Spadochronową jako miejsce spotkań i targów
- Przeszkadza:
- zły stan techniczny budynku A. Przynajmniej sale w których miałam zajęcia nie były w najlepszym stanie. Jako najlepsza szkoła ekonomiczna w Polsce powinna mieć ładniejszy wygląd.
- Uwagi:
- Nie podoba mi się wygląd i zarządzanie obecnym Hadesem. Poprzedni miał swój klimat i był tak jakby podzielony na dwie części, jedna jaśniejsza z miejscami gdzie można było zjeść, druga przyciemniona ze stołami bilardowymi i telewizorami wyświetlającymi teledyski, których można było posłuchać i głośniejszą muzyką. Było to miejsce relaksu i spotkań studentów. Obecny Hades nie ma w sobie klimatu studenckiego, bardziej przypomina McDonald'sa i nudne ponure miejsce. Są niby ładne nowe płaskie telewizory, ale cóż z tego, jeśli w ogóle nie są wykorzystywane, nawet jeśli są włączone, to widać tylko obraz bo muzyka jest zupełnie inna, krótko mówiąc obraz sobie, dźwięk sobie. Wybudowane na środku koło też nie wiadomo czemu ma służyć, jest jakby piąte koło u wozu. Na początku była tu kawa i herbata dużo tańsza niż w komercyjnej restauracji obok. Możnaby wrócić do tego pomysłu.
A druga rzecz, to bardziej apel do organizatorów dodatkowych wykładów, warsztatów i wydarzeń na SGH. Bardzo niewiele z nich jest dostępnych dla studiów zaocznych, z których większość osób pracuje w godz 8-16. Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkie wydarzenia da się zorganizować po południu lub weekendy, ale można by było spróbować dać także studentom zaocznym możliwość uczestniczenia w ciekawych zajęciach pozawykładowych.